Zarabiaj 5 funtow za kazda polecona osobe

Województwo: Mazowieckie Miasto: Warszawa 52°13'47"N 21°0'44"N ID ogłoszenia: 789 515 762

Nazwa firmy:
GROSIKVFX

Opis oferty

Co nalezy zrobic, aby moc zarabiac? - wystarczy byc zarejestrowanym na i miec aktywne konto - poprzez swoje konto Grosik mozna wyslac zaproszenia do znajomych (mailem lub smsem) z informacja o naszej firmie - dzieki kazdej poleconej osobie, ktora sie u nas zarejestruje i dokona pierwszego przelewu – Grosik zaplaci Tobie 5 funtow lub ich rownowartosc w zlotowkach (stan konta jest widoczny po zalogowaniu sie na profil) - zarobione pieniadze mozna przeslac na swoje dowolne konto w Polsce lub w UK - nie ma zadnych limitow dla zapraszanych osob, samo wypelnienie zaproszenia polega na wpisaniu adresu mailowego lub numeru telefonu wraz z krotka informacja Ile mozesz zarobic w ciagu miesiaca? - polecajac nas 10 osobom tygodniowo, masz mozliwosc zarobic nawet 200 funtow (czyli ok 1 000 PLN) w skali miesiaca - polecasz tylko poprzez kilka klikniec na swoim wlasnym profilu Komu polecic i jak? - wystarczy wpisac adresy mailowe znajomych lub ich numer komorkowy, a reszta zajmiemy sie my – wyslemy maila z oferta (lub smsa z informacja) - mozna podac swoj kod z polecenia (widoczny po zalogowaniu) osobie, ktorej nie znamy adresu mailowego czy telefonu - mozna wystawic swoj link z polecenia na roznego rodzaju stronkach typu Facebook, fora internetowe itd Czy warto? Napewno warto! W dzisiejszych czasach wiekszosc rzeczy „zalatwia sie” poprzez maila/smsa czy Facebooka. U nas wystarczy kilka razy kliknac, a pieniadze same moga wplywac na konto. Byc moze oferta wyglada na skomplikowana, ale w rzeczywistosci jest bardzo prosta i juz 45 000 osob na codzien uzywa naszego programu do zarabiania realnych pieniedzy. Po wiecej informacji prosze o kontakt: Tel w UK: + 6880 Tel w Polsce: + 3560

Data dodania:

Podobne zdjęcia

Podobne Podobne ogłoszenia

Ogłoszenia podobne do Zarabiaj 5 funtow za kazda polecona osobe w partnerstwie biznesowym w Warszawie. Sprawdź co jeszcze w: laptopy za darmo.

Zarabiaj 5 funtow za kazda polecona osobe

Zarabiaj 5 funtow za kazda polecona osobe

| LONDON, Zagranica

Brak zdjęcia

Zarabiaj za pomoca internetu

| zielona gora, Cały kraj

Brak zdjęcia

Zarabiaj w domu

| Warszawa, Mazowieckie

Na dobry początek zarabiaj 250 zł za

Na dobry początek zarabiaj 250 zł za

| Łódź, Łódzkie

Szukasz dodatkowej pracy zarabiaj z oriflame

Szukasz dodatkowej pracy zarabiaj z oriflame

| Warszawa, Mazowieckie

Brak zdjęcia

Zarabiaj

| Świerzawa, Dolnośląskie